6 Temmuz 2014 Pazar

Ben Chris Bosh'un Yerinde Olsam


Chris Bosh için artık bir şeylerin değişme zamanı geldi. Big 3 trendinin ortaya çıkmasıyla Miami'ye imza atıp arka arkaya dört NBA Finali gören Bosh, bu süre zarfında iki de şampiyonluk kazandı. Toronto Raptors'da oynarken NBA'in en elit 2-3 uzunundan biri olan Bosh, Heat'e katıldıktan sonra her geçen yıl iyiden iyiye yancının yancısı durumuna düştü. Bir şehrin kahramanıyken şimdi burada takımın en önemli 3. oyuncusu olmak artık Bosh'u rahatsız etmeli diye düşünüyorum. Big 3 trendinin çıkış noktası tek başına sonuca ulaşamayan oyuncuların şampiyonluk tutkusudur. Bosh da 2 yüzük taktığına göre artık başka bir serüvene atılıp, yeniden kendi krallığını kurma zamanı geldi diye düşünüyorum. Pota altı oyununa üçlük gibi bir uzunda ender bulunan bir silahı ekleyen Bosh bana kalırsa Heat'de doyuma ulaşmıştır artık. Başka bir takımda başka yıldız oyuncuların yanında oynayabilir ama artık kendisinin takımı taşıyabileceği bir yere gitmesi lazım. Bireysel konumunu geri plana attı ve three-peat de gerçekleşmediğine göre artık yol almanın vakti geldi. Ben onun yerinde olsam böylesi bir yeteneğe sahipken tekrar bir şehrin kahramanı olmayı denerim iş işten geçmeden, çünkü bu sene gördük ki istediğin kadar süperyıldızları takıma topla, elbet bir San Antonio Spurs çıkacaktır ezip geçecek.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder